Festivaldagar

Knasig dag. Skulle ta bussen hem från jobbet men det var lite svårt. Centrum var avstängt för cityfestivalen. Fick ta en snabbpromenad till centralen och åka därifrån. Kom sent till dagis bara för att upptäcka att J glömt att lämna vagnen på dagis. Och Sigge var INTE på humör för att gå hem. Men vi hade inget val. Tog väl en timme. J hade tagit fram köttfärs och sagt till barnen att jag skulle göra chili con carne men vi hade inget bröd. Så fick åka och handla. Passade på att gå in på paketutlämningsstället och tigga till mig barnens nya kickboards, fick lite sura miner och tjat om att jag måste vänta på pappersavi med posten men tillslut fick jag paketet ialla fall.

Blev sen sen middag som inte smakade något för jag inte orkade göra två sorter. Sen vägrade Sigge smaka ändå. Bara att tvätta och lägga barnet och de stora gav sig ut med sina sparkcyklar. Jag borde väl göra nåt vettigt nu men orkar inte. Imorgon ska vi flytta ner på stan. Barnen ska på festivalen på kvällen, jag stannar inne med Sigge. Helgen blir väl likadan. Sju dagar kvar till semester.

Jo. Jag ska börja rida. Det roliga är att jag berättade det för en granne idag och hon sa direkt Anmäl mig också! Sen kom en annan granne och pratade med oss och vi sa att vi ska börja rida och hon blev jätteglad och ville också vara med. Hm. Hur många är det där ute som skulle vilja börja?

Kommentarer
Postat av: jessamy

Ja vill egentligen!!! =)

2012-06-28 @ 19:31:30
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0