Bilaffärer

Hann sälja en bil och köpa en annan på lunchrasten. En produktiv dag. Känns helt ok men ooo vad jag kommer sakna min älskade lilla bil. Den nya är ju som pansarkryssaren Potemkin, inget man parkerar i onödan eller vänder på mindre än en kvadratkilometer. Men vi får plats allihop. Lite taskigt med min bil "Nej idag är det din tur att gå hem".

Idag slogs jag av vilken enorm glädje mina barn har av varandra ändå. Jag var ju orolig att ålderskillnaden skulle bli för stor men det fungerar förvånadsvärt bra. När Sigge kommer hem från dagis ropar han "GOGGO! AWA!" och de kommer springande och kramar honom. De spelar fotboll i hallen och Sigge jagar sina syskon med sin Bobby car. Sen när pyjamas är på och han ska se lite på barnprogrammen kommer storasyskonen och han gosar in sig mellan dem. Även om det ibland kan bli lite högljutt hemma hos oss är det verkligen ren lycka att höra äkta barnskratt. Tänkte att vad som än händer kan jag luta mig tillbaka just idag och säga: Vad bra det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0