Vabbar igen

Fick hämta Sigge från dagis igår, fröknarna sa att de var oroliga förhonom. Han hade suttit i knät. Så bara att hämta. Han har lite feber och piper när han andas men är pigg däremellan. De ville att han skulle komma till dagis en stund i eftermiddag för det är fotografering, ute. Det skulle ju vara roligt men jag har inte hjärta att väcka honom så vi får se när han vaknar. 
 
Skriver från Paddan, herregud vilken tid det tar med mina stora fingrar. j gav bort min älskade bebisdator till stora sonen och tyckte att jag skulle ha den här. Själv köpte han en ny dator inför skolstart som han inte ens verkar behöva...
 
Tor heter min nya kärlek, det kanske jag har sagt. Igår var det dags igen och jag fånlog hela kvällen sen. Vi hade balansövningar och jag travade runt i exprssfart utan stigbyglar eller tyglar. Balansmässigt var det ok men jag trodde nog att vi skulle välta i kurvorna. Sen galopperade vi varv efter varv. Jag vill bara rida mer och förstår inte hur jag ska klara mig en vecka. På söndag är det islandshästtävlingar på Strömsholm. Tor ska starta så jag piper nog dit och tittar. Är lite nyfiken på hur man tävlar islandshäst. 
 
Annars är nog det mesta helt ok för tillfället. Sigge är i en underbar ålder, det kommer nya grejer hela tiden. Igår sa han "äppeldricka" och det var det gulligaste jag har hört. Det går bra för V på högstadiet. Han har nya kompisar som han hänger med och trivs bra med schema. L är ganska nöjd hon också, hon går i en jättestökig klass och vill helst byta men nu verkar det ha lugnat ner sig lite. Hennes dans har börjat och snart börjar innebandyn också. J har börjat skolan men det är ett heltblogginlägg för sig :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0