Jobbchock

Jo då, vi lever. Har jobbat i två veckor nu och det är inte roligt. Första dagen var överjävlig när jag insåg att jag skulle göra tre personers jobb plus mitt eget. Den här veckan borde ha varit lättare då två till började jobba men det hjälpte inte mycket faktiskt. Igår kände jag för första gången på två veckor att jag hade näsan över vattenytan när jag gick hem så förhoppningsvis vänder det nu. Hur som helst var jag helt slut igår, somnade före elva och såg fram emot att vakna utvilad men nej. Redan före midnatt började Sigge hosta och kom ner till oss, sen skrek han och snurrade till tidig morgon då han avslutade med att kissa i vår säng. Sen upp för att lämna Lava på fotbollensdag klockan 8. Häller i mig kaffe och känner mig gråtfärdig nu. Underbart liv.
 
Vi har bokat en resa till Turkiet i oktober, det behöver vi. En veckas all inklusive på Aqua Fantasy. Annars har vi snart en 3-årsdag att se fram emot. Vet inte vad jag ska köpa till busungen, har funderat på ett litet piano med pall och mikrofon men jag lär ångra mig.
 
Annars är allt som vanligt, mina tankar snurrar kring hästar och framförallt hur jag kan få mer tid till hästar, om flytt och var vi skulle kunna bo, om hur man hinner med allt i livet och om hur man får lyckliga och harmoniska barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0