Lägesrapport

Det blir inte mycket skrivet längre tyvärr. Har bytt min iPhone till Samsung och kan inte blogga på telefonen längre. Kommer inte åt bloggen från paddan längre heller av nån anledning så nu skriver jag från en iphoneapp på paddan... Men det ska ju inte vara för enkelt antar jag.

Går på sparlåga på jobbet, två arbetsdagar kvar till semester. Det händer massa märkliga saker på jobbet som vanligt på sommaren när vi har halva personalen på semester men dagarna går minst sagt snabbt iallafall. Och det är lättare att jobba på sommaren. Överhuvudtaget är jag en sån som fyrdubblar min energinivå på sommarhalvåret, det blir mer och mer tydligt.

Stora killen är hos sin morbror på Gotland och fortsätter till sin mormor och morfar på Öland imorgon. Jag saknar honom larvigt mycket. Dottern är på KFUMs sommarskoj och är borta hela dagarna. Sigge har bytt till en annan förskola den här veckan för hans har sommarstängt och maken jobbar för fullt. Själv har jag inte planerat särskilt mycket för sommaren, bara att barnen och jag åker och hämtar hem storsonen. Vi blir väl kvar ett par dagar antar jag. Sen har jag en ny hästkompis på gång som jag hoppas kunna bli medryttare till. Hoppas bara att jag klarar av henne... Mer om det när jag har provridit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0