Annorlunda påskägg

En märklig vecka. Jag brukar ju gnälla men inte idag. Får tillbaka en rejäl slant på skatten, blev erbjuden jobbet jag sökt och har haft en riktigt bra vecka. Nu ska jag ta helgen till att fundera om jag ska byta jobb eller inte.

Är på väg till Öland. Vi fick tyvärr inte med min storebror och inte min andra storebror heller. Men vi ska hälsa på Js faster och äta upp oss några kilon.

Vill ni veta en hemlis? Jag spricker nästan av vilja att berätta och ni kan få veta om ni lovar att inte berätta för min dotter! Hon sökte för några veckor sen till Wild kids och idag ringde dom och sa att hon gått vidare i första uttagningen så vi ska till Stockholm på intervju. Hon lär väl inte komma med pga allergierna men hon kommer bli så lycklig ändå. Jag har skrivit en lapp om det här som hon får i sitt påskägg på lördag. Min tjej.


Kommentarer
Postat av: Linda P

Häftigt för henne!

2013-04-05 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0