Vill ha mer semester!!

Världens bästa semester! Kan verkligen rekommendera Aqua Fantasy med Nazar till alla som vill ha en all-inclusive semester där folk är trevliga och barnvänliga, vädret underbart och barnen glada. God mat också, inte en chans att man tröttnade på bufféerna. Särskilt den grillade fisken och kycklingrätterna. Och ingen blev magsjuk. Ända minuset var sängen som var hemsk. Men tillslut somnar man.
 
 
Så kom vi hem och fick packa om väskan. Åkte dagen efter på kick-off/planeringsdagar. Roligt men ingen viloresa precis. Det känns iallafall väldigt bra med gänget på den nya verksamheten, vi har väldigt roligt och samarbetar bra. Bara vi kommer igång nu då...
 
Sen fortsatte veckan i samma tempo, hästar och möten på torsdagkväll, tjejmiddag på fredagkväll. Upp på lördagen och iväg på rally, Sigge var i sjunde himlen. När husvagnsrallyt började stod han bara och hoppade och sen träffade vi en kollega till mig som lät Sigge sitta i hennes sons rallybil... Total lycka! 
 
Idag var maken och stora sonen ur huset före halv åtta, innebandyns seriespel har börjat. Jag och de mindre barnen hade lugnt hela förmiddagen och bara pysslade lite. Efter dansen började jag föra in bilderna från semestern och funderade på att beställa papperskopior men så slutade det med att jag beställde en fotobok. Har ni gjort det? Jag gjorde en om Turkiet och en i julklapp till pappa. Lite krångligt innan jag fick ordning på hur det fungerade men nu hoppas jag det blir bra, så skönt att slippa lösa kopior och lim som den lilla ungen slickar på. 
 
Imorgon har jag tagit ledigt. Behöver vila ut en dag känner jag och så har vi beställt tid på banken. Ska gå igenom vad vi har för möjligheter att flytta, lite om barnens sparande och hur man på bästa sätt betalar 100000 i arvskatt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0