Lever mitt liv på hemnet

Börjar bli ordentligt frustrerande nu det här med husköp. Vi hinner knappt få upp hoppet på hemnet innan huset ör borttaget innan visning. Eller budgivning upp mot fyra miljoner innan första visning ens. Huset vi var så glada i förra helgen såldes innan vi hann se det. Vi har vidgat våra vyer och ser hus även på västra delen av stan men vad hjälper det? Bara deprimerande att se ett nergånget inrökt renoveringsobjekt för knappt tre miljoner. Och jag vill inte bo här mer!!

Idag fyller min lilla prinsessa 12 år ocv hon har bestämt dagen. Det blev shopping och matlagning. Släkten på fika. Jag är så stolt över min dotter.

Igår hade jag ljusparty och vinkväll. Mycket trevligt. Lite trist att ingen från min ordinarie arbetsplats kom men vi som var här hade trevligt. Det blev flipperturnering och allsång och ändå var jag i form för Ja må hon leva strax före åtta imorse. Fast jag fick mima för min röst är spårlöst försvunnen.

Måste skryta lite om äldsta sonen också som vann sin innebandyserie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0