Buzzador Zeta

Hade glädjen att prova antipasto från Zeta via Buzzador. Jag tycker om att buzza saker man kan fysiskt prova, då blir omdömet lättare. Jag fick hem ett helt paket med grejer; oliver, crustini, tapende och lite annat. Först bjöd jag min utökade familj på middag. "Plockmat" säger barnen. För att göra det mer matigt gjorde jag en västerbottenpaj och köpte hem lite parmaskinka och bresaola. 


Närmast i bild är crustini med chevre och honung, sen crustini med lax och jordärtskockröra och bredvid crustini med soltorkade tomater och mozzarella.




Min favorit var tapenaden som passar till det mesta. Men allt gick åt. Kommer jag att köpa Zeta igen? Ja. Rekommenderar jag det till andra? Ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0