Är det för mycket begärt?

Idag sa jag till J att nu får det vara nog. Slutsjuk. Masa sig upp nu bete dig som folk. Han påstod att han var så yr i huvudet och trött och jag vet inte vad. Taskigt att han bor ihop med två sjuksköterskor då, vi konstaterade rätt snabbt att bihålorna och öronen tagit lite stryk av infektionen men eftersom febern gett sig är vi inte oroliga. Och nu är det min tur att bli uppassad. La mig i soffan hela eftermiddagen men ingen gjorde nåt för mig så till slut gick jag ner och lagade middag.

Imorgon måste jag komma igång med intervjuerna. Jag har verkligen försökt men allt verkar gå emot mig. Har en på gång imorgon men han tackar väl nej med min vanliga tur. Min komplettering är godkänd så snart kan jag glömma skolan iaf. Åtta veckor kvar.

L har fastnat i WOW-träsket så nu kommunicerar vi bara genom msn. Och sms. Skickde några sms till J när jag låg i soffan men han vägrade svara. Synd. Personlig kontakt är överskattad. Är rätt sur på J överhuvudtaget just nu. Han har iofs torkat av köksbordet sen mitt senaste utbrott men han vägrar flytta, vill inte deklarera åt mig och idag säger han att jag inte ens kan få en bastu i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: linnea

vad söt du är :)

2008-04-09 @ 23:28:39
Postat av: Lisa

dramaqueen.......=)

2008-04-10 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0