Ledig!

Semester idag. Egentligen skulle jag ha åkt till Ullared med Linnea men eftersom baby H varit sjuk så gick vi en vända på stan istället. När J slutat jobba åkte vi till Barkarby. Tyvärr fanns inte PoP längre, utekläder till barnen stod högst på shoppinglistan. Men, man får ju anpassa sig så jag handlade till mig själv istället. Hittade en finskjorta och jeans och lite underkläder. Köpte en bikini som var för liten när jag provade den hemma, överdelen alltså. Vad är oddsen för det? Nå det är långt till Beach-2010.

Bra jobbvecka, inte för galet och inte för lugnt. Var i Stockholm på seminarium om ADHD i tisdags, väldigt inspirerande. Eller vad man ska säga. Nästa vecka är jag i Örebro måndag, tisdag och onsdag så bara två vanliga jobbdagar. Men imorgon mina vänner kan det komma att hända stoora saker. Min långhåriga hårdrocksson har idag meddelat att han vill klippa håret! Så det första vi gör imorgon är att åka ner på stan och tvinga till oss en klipptid. Sen kommer L och F med barn till middagen och jag har en hel drös med recept i min nya mattidning som jag vill prova. Någonting med espresso-smak blir det till efterrätt, mousse eller glass eller nåt. Och så vill jag ha potatisgratäng av vanlig tråkig gammelpotatis som måste skalas. Nu är det officiellt slut på sommaren.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Ja du får ju komma hit om du vill.

2009-09-05 @ 07:39:47
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0