Måndag morgon

Förslag till regeringen: De som jobbar på helgen bör få helg i direkt anslutning till det sista helgförlagda arbetstillfället. Alltså det är en motion och då kan man inte använda formuleringar som folk förstår men vad jag menar är att om man jobbar på helgen så borde man per automatik få ledigt måndag och tisdag istället. Och ens barn och make också. Nu är det inte alls så och det är därför jag sitter här strax efter åtta och har lämnat barnen för att plugga men jag är så trött att ögonen faller ihop.

Dessutom är jag rejält irriterad. Skulle ha lämnat in seminariefrågor senast igår inför seminariet på tisdag. Frågorna skulle ha lämnats i vår web-baserade diskussionsgrupp. Men högskolans hemsida har låg nere när jag kom hem från jobbet igår och gör det fortfarande. Är det verkligen rimligt att en högskola ska ha en hemsida som inte funkar? Det borde ju leda till återbetalning av CSN-lån för dem som har såna. Och en ledig dag för dem som inte har.

Var hos frisören i lördags. Det kostade över 1200 kronor men den här gången såg till och med maken att jag "gjort nåt med håret". Men det var jag värd: JAG FICK VG PÅ PSYKIATRITENTAN.

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till tentan! Då är du ju värd att spendera 1200 på dej själv! =P ha en bra dag!

2007-11-19 @ 08:38:56
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Linnea Moller

men du vart ju sa fin i haret :)

2007-11-19 @ 10:30:27
Postat av: Lisa

WOHOOOOOOO......grattis. Har ju hållit på dig hela tiden ju....sluta dissa dig själv..GIRLS RULE!!!!

2007-11-23 @ 23:14:07
Postat av: Linus

snygg hårfärg :-)

2007-11-27 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0