Baby Heaven

Jaha, någon timme efter sista inlägget fick jag feber och har legat däckad i två dygn nu. Fortfarande osäkert om jag får vara med och fira jul, antagligen åker J och barnen till mina föräldrar och jag stannar här i sängen. Jag svettas eller fryser, hostar, nyser och när jag lämnar sängen är jag så yr att jag är rädd att svimma. Men värst är huvudvärken. Nu mår jag aningen bättre efter att ha bytt magnecyl mot Ipren.

Och så har jag fått en bebis! Eller Linnea har fått en bebis men den är lite min också, eller hur? Lilla (hm 4300g) Heaven föddes igår morse och jag kan inte hälsa på. Men hon är säkert den allra vackraste bebisen någonsin.

Ja God Jul på er allihop, jag ligger väl här och snurrar in mig i mina äckliga lakan. Ännu en jul att minnas...

Kommentarer
Postat av: Lisa

grattis till bebbe.....hälsa Linnéa och krya på dig

2008-12-23 @ 21:37:30
Postat av: Linnea

Du får komma hit så fort du vill sötnos =)

Mår du bättre?

2008-12-25 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0