Jobbig semester

Igår sa J "Nej det här går inte. Du måste börja jobba igen." Och tyvärr är det nog så att jag inte klarar semester så bra. Det är stressande att ha semester. Jag är inte van och mina förväntningar var för höga. Varje dag googlar jag efter utflyktsmål och kortare resor men det slutar alltid med att hela dagen plötsligt gått och jag har möjligen gjort en utflykt till Ica. Det går inte. Barnen vill inte, J ska bara, någon ringer, V ska bara... Vi kommer aldrig iväg. Idag skulle vi ha åkt till Trosa (bara för namnets skull). Men nej då hade L gjort planer med en kompis och V kan inte riktigt släppa Guitar Hero och J skulle absolut måla grunden. Imorgon då? Nej det går ju inte för då kommer någon kompis till J och ska fika. Suck. Jag måste börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0