Effektiv

Helgerna går så fort! Redan dags att bada och gå och sova och imorgon börjar cirkusen igen. Nå men jag har haft en bra helg. Tuna Park igår och hemmafix idag. Och så effektiv jag är idag! Har äntligen gjort iordning min lilla trädgård, var på Plantagen och köpte lite mer blommor också (haha och så gav jag V 50 kronor för att rensa ogräs i rabatten... väl spenderade pengar!). Städat ur lådorna i köket och bakat moccarutor och mjölk- och äggfri tigerkaka. Blev lite rågbröd till middag också. Dessutom hann vi gå på promenad och jag hann färga håret. Men nu värker ryggen och magen krampar så jag ska lägga mig i badet någon timme. Nästa vecka bjuder inte på några större händelser men jag ska till barnmorskan och hon ska mäta magen och jag får höra hjärtljuden för första gången. Så det ser jag fram emot.



Vecka 24+3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta det lugnt finns inte i din värld eller är det det som du gör på jobbet?????? =)

Ses imorrn då med friska tag inför en stimulerande vecka.....

2010-06-13 @ 21:17:46
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0