Biverkningar av värmen

Eksem stör min bebis. Och så mycket värre när det är varmt, han kan inte sova alls på dagen stackarn. Ikväll gav vi upp vid halv sju och han fick Tavegyl och sa godnatt, får se hur det går i natt. Svårt att ta kort på eländet men jag försökte. Vad har mina älsklingar gjort för att förtjäna den här skiten?



Jaja, inte bara katastrofer. Eftersom det skulle bli enorma åskskurar stannade vi hemma och fikade med Linnea och baby Leo, men det kom ingen åska. Var på informationsträff hos tandläkaren med babyn och sen kom Lisa med barn över. Trevligt som alltid, börjar bli dags för en grillkväll snart. Är så glad att jag inte ammar längre, nu kan jag se fram emot halloumi, grillsåser och aioli, fetaost, brie och massor med rödvin (haha ett glas är massor för mig, det lät värre än det är). Imorgon blir det långpromenad och sen ett besök i Hallsta på eftermiddagen. Och sen är det nästan helg igen. Har hört rykten om att skatteåterbäringen kommer imorgon, tre bankdagar efter utbetalningen. Prisa Gud!!

Kommentarer
Postat av: jessamy

Ja en fanns inga skattepengar =(



Stackars stackars lilla S.

2011-06-09 @ 07:17:25
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0