Vändning

Nu är han äntligen feberfri men långifrån frisk tyvärr. Han hostar dagar och nätter igenom och är trött och tjurig och mammig när han är vaken. Idag känns det ändå som att det är på väg att vända, han sov bara middag en gång och busade lite när jag nattade honom nu vid sju, tidigare har han bara tuppat av på 20 sekunder. Tyvärr har han lyckats smitta alla oss andra...

MEN. För att Sigge har smittat oss har vi haft en underbar helgdag! Jag åkte hem tidigt från after worken igår kväll och därför kunde jag gå upp med Sigge före sju imorse. Sen en lååång frukost. Småstädade lite och tvättade lite sen när Sigge sov middag gjorde jag det också. Ingen innebandy idag eftersom L hade lite astma och kände sig febrig. Lugn lunch hela familjen och sen åkte vi och fikade hos svärfar. Svåger och hans pojkvän var där också. Sen handla och hem och åt. Sigge badade och somnade och nu har vi laddat skålarna med chips inför melodifestivalen. Såna här helger vill jag alltid ha!

Dessutom har jag tagit tag i min arbetssituation. Igår fick jag ett utbrott på ett möte och blev inkallad till chefen efteråt men nu har jag sagt allt och fått klara besked tillbaka. Och för en gångs skull känns det bra nu.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Vad har du då sagt.. :) smsa mig och berätta :)

2012-02-04 @ 21:46:06
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Lisa

Bra jobbat....

2012-02-05 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0