Tiden går... och ett tävlingsförslag

Skulle ha varit på klassåterträff igår. 20 år sen vi slutade 9an. Och jag tänkte verkligen gå, men nu har det varit så mycket med kryssningen och ridningen och så jobbar jag sent med grupper en gång i veckan så jag ville bara vara hemma. Högstadiet var väl inte min lyckligaste period i livet heller och jag kände att jag är faktiskt inte särskilt intresserad av vad de andra gör nuförtiden. Så vi åkte till Gustavsvik och badade för en halv förmögenhet och sen åt vi pizza och hyrde film. Mycket trevligt.
 
Idag har jag plockat och städat och sorterat. Var till Ikea i morse och köpte lite smågrejjer. På hösten vill jag alltid sortera och göra om hemma. Nu vill jag ha nya tapeter i vardagsrummet men det får inte kosta något... Vi går runt på en en lön och lite sparpengar men några utsvävningar blir det inte. Men vi börjar bli bra på att fynda. Jag har traderat ett par läderridstövlar i nyskick som jag ska provrida imorgon och J köpte vinterdäck på Blocket. Och Sigges vinteroverall köpte jag redan på januarirean.
 
Jag är med och tävlar i Linneas blogg, hon har sju stycken så passa på...
 
Kaspersky Internet Security 2013
 
 

Jag tävlar hos Jessamy om ett års gratis användning av Kaspersky Internet Security 2013!      
 
Tävla här du med!

Kommentarer
Postat av: Linda P

Du, jag var ju förra året på återträffen och det var jättekul. Kom dit själv men det var så himla kul att se alla =) Hade du koll på vilka som skulle komma? Tror du missade något men lät som att ni hade en bra dag ändå!

2012-10-07 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0