Bahia Feliz

Vader, alla ar intresserade av vader. Om jag sager sa har; Om luftfuktigheten mats i frisyrer skulle det har vara Guldlock. Och solen skiner och jag har brant urringningen.

Det marks inte alls att julen narmar sig, jag och J var till ett shoppingcentrum och kopte julklappar till kidsen och sen kom vi hem och hoppade i poolen. Ja, jag badar. Motvilligt men jag badar. V bor i poolen och lilla L lyfter vi upp nar lapparna ar morkt blaa. Barnen stortrivs med allt och vi ar helt nojda. Idag kommer Krillarna ner sa blir vi nagra flera ocksa.

Nu ska vi bada ropar barnen sa jag ar val tvungen da :-).

Kommentarer
Postat av: Linnea Möller

Hej älskling.
Det låter bra att du har det skoj men du borde ha skoj med mig ;) EGOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska väl till antwerpen snart. Skulle varit där åtta och nu är klockan halv tio. Karln sover och ska egentligen köra mig men vet inte riktigt hur han ska göra nu.
puss.
Saknar dig.

2007-12-22 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0