Inför fredag

Pluggdag. Skittråkigt! Jag blir ju aldrig klar, bara ändrar små små detaljer nu. Och Power Point har jag aldrig använt och har ingen lust att lära mig det heller men tydligen måste man presentera så. Suck. Och inga bra bilder till min presentation hittar jag heller och då har jag ändå googlat på både "Spritfest" och "Fyllesvin". Dessutom såg jag nu att jag inte ens har Power Point på datorn så jag får väl ropa lite på min bror. KLANG! HILFE!

Mitt mål var att bli färdig idag men så ringde de från jobbet och jag får jobba både imorgon och på fredag så då slipper jag sitta här och mögla. På tal om något helt annat så har vi upptäckt att man kan äta bogfläsk. Hade aldrig köpt det men så stekte jag upp det med massor av grillkrydda och det var ju helt OK. Och kostar knappt nåt alls. Så det har vi ätit två dagar i rad med bearnaisseås och pommes frites. Jättenyttigt.

Fredag är äntligen Girls night out. Billigt bubbelvin och ost, gamla vänner, skvaller och rock n roll. Måste börja öva. Hur övar man för det? Tänka, tänka...

Nej hörni, jag ha ett playstationspel att spela... och det blir inte Beach boys :-).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0