Vad som helst för att slippa

Tenta på torsdag, gissa vem som pluggar för fullt? Ja, inteär det jag iaf... Vad är det för fel på mig? Hur svårt kan det vara att bestämma sig för att "idag ska jag plugga HELA DAGEN" och sen gör man det? I mitt fall fungerar det så här att jag säger "IMORGON ska jag plugga hela dagen" och sen gör jag inte det. Sen mår jag dåligt och känner mig hemskt lat och får dåligt samvete och kan inte sova men ändå blir det precis samma sak igen dagen efter. Slå mig med en pinne någon för så här kan det inte fortsätta. Och kan någon ta på sig att påminna mig om det här när jag gråter och är upprörd över min underkända tenta om några veckor?

I övrigt inget nytt, har slöat hela helgen, till och med när jag jobbade i lördags. Försökte få sovmorgon i söndags men barnen kom in kvart över sju och demonstrerade sin nystartade paradorkester (de marcherade in i sovrummet och skrek på mig och slog på en tamburin med en trumpinne). Skulle sova tidigt igår men fastnade i något nördigt UR-program om schizofreni och kunde inte stänga av för jag intalade mig att jag pluggade om jag såg det.


Och slutet på Sopranos... Va fan? Har vi följt serien i alla år för det där? Då skulle man hellre ha velat ha något konkret som;

Alt 1: Tony tar en lökring innan han annonserar för sin familj att han ska lämna landet och familjen med sin terapeut och åka till Italien och leva ett ekologiskt liv på sin nystartade sardinträdsfarm. När han reser sig för att gå skjuts han ner av sonen som sen sätter sig och tar en lökring.

Alt 2: Meadow försöker parkera men det går inget bra. Hon tar sats men får sladd på bilen som far rätt in genom rutan till restaurangen och konstigt nog exploderar bilen precis där familjen Sopranos sitter och äter middag. Sonen överlever.

Alt 3: Mannen med grävlingsfrisyren (prostatamannen) kommer in på restaurangen och friar till Meadow. Efter en liten konstpaus svarar hon ja och Tony blir upprörd och reser sig upp för att spöa Grävlingsfrisyren, men sätter en lökring i halsen och kvävs och dör. Sonen överlever.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är det iallafall över, hoppas att det gick bra. Tänkte på dig.

2007-10-25 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0