Enligt mig...

...är hösten den bästa årstiden, ända tills vintern kommer
...är balja det fulast ordet som finns
...är skräpmat underskattat
...och motion överskattat
...är det rimligt att flytta vartannat år, för att få perspektiv på saker
...bör man byta bilmärke oftare än man gör, hur ska man annars veta vad man inte har?
...kan man antagligen inte få för många barn, eller för få
...ska man aldrig ta något för givet

Välkommen till min blogg. Jag skriver om livet, universum och allting. Jag skriver för min egen skull men har inget emot att ni läser.




Kommentarer
Postat av: lea

nu ar jag nojd

2007-09-03 @ 19:13:21
Postat av: Linda

Superkul att du skapar en ny blogg... ser fram emot underhållande läsning!! Tycker att du är så duktig på att skriva, en ny karriär kanske?? ;-) KRAM

2007-09-08 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0