Grekmat!

Kan bara tänka på mat från Grekiska Kolgrillsbaren men det går ju aldrig att ordna. Idag är det nån unge här och leker och imorgon ska jag dansa. Torsdag är så långt borta att jag tror inte jag klarar mig utan grekmat så länge. Idag måste jag tydligen göra spagetti och köttfärssås och imorgon korv stroganoff :-(. Som att äta papper i jämförelse.

Jobbar hela tiden. Varje dag sedan fredag. Och så påfrestande just nu, jag tar med mig en massa saker hem och är irriterad här hemma. Byt jobb, säger J. Ja, fast det är roligt... också.

Nu kommer V och påstår att dom fick faktiskt spagetti och köttfärssås i skolan idag. Ja självklart. Vad annars? Ta ett äpple då, säger jag. Menar du allvar, frågar V. Nej, så klart inte, ungen måste ju få mat.

Igår fick V avbryta fotbollsträningen för han kunde inte andas. Och dom hade glömt att ta med Bricanyl. Men han hämtade sig rätt snabbt här hemma. Fast klart man blir orolig, det brukar ju vara lilla L som råkar ut för sånt. Och pollensäsongen är ju iofs igång men inte björk. Och inte är han förkyld heller. Hoppas det bara var en engångsgrej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0