Let`s dance

J jobbar ikväll så jag såg för första gången ett helt avsnitt av Let´s dance. Jag och barnen fredagsmös i min säng, det var första gången de tittade också men V hade hört i skolan att ALLA tittar på det så... OK då. Tyckte det var rätt jättetråkigt faktiskt och fattade inte alls vilka som var bra och vilka som var dåliga. Jag tittade mest på kläderna, V tittade på tricksen. Lilla L inriktade sig på att bedöma frisyrer. Hon gillade inte ljust eller lockigt hår, de fick 2:or. Hennes vinnare var solklar och det underbara med L är att hon inte är ironisk utan bara vansinnigt egensinnig. Hennes vinnare för kvällen?


image17





Äntligen är jag färdig med etikansökan, ska bara skriva ut den och skicka in. De har möte i mitten av februari så vi får väl se. Funderar på att åka till London några dagar på sportlovet. Flyg är ju piece of cake (övar) att hitta men hotell. Vad letar jag efter? På sidor som skryter om att de har 10000 hotell att välja mellan, jaha men jag behöver bara ett. Och det ska ligga centralt och barnen ska sova i samma rum som vi och sen är jag student och inte miljonär. Äh, blir väl Äventyrsbadet i Eskilstuna som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Majskrokar smakar som osaltade popcorn bara. Se på www.majskrokar.se ! :) Moa älskade dom, och Max också, dom är så perfekta, för dom bara smälter i munnen o blir inga bitar som fastnar (för Moas del) :)

2008-02-05 @ 19:33:43
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: Linus

jag älskar lilla L :-)

2008-02-06 @ 09:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0