Räknar ner till helgen

En dag kvar och sen två dagar ledigt! Som vanligt är alla lediga dagar totalt uppbokade, vi ska på grekisk resturang med föräldrar och svärfar (ska du med Klang?) imorgon kväll. Lördag ska vi börja tapetsera och sen laga nåt gott till Melodifestivalen. Söndag måste vi tapetsera färdigt, ta en tur till IKEA och storhandla. Men jag ska våga vägra plugga hela helgen.

Fick svar från etiska kommitén idag. De hade en del att anmärka på men det är ju bra, undersökningen gäller ju faktiskt ganska utsatta människor. De avrådde inte iallafall. Jag bröt inte ens ihop lite för jag fick VG på första praktikuppgiften :-).

Nu kommer hon hem snart. Ska hämta henne den 2 mars och hon börjar jobba dagen efter. Hon har redan boat in sig här, hennes post kommer redan hit. Och det är ju bra, och ömsesidigt, J har redan bokat henne som barnvakt den helgen jag ska på countrykryssning (yihaa) och han på herrmiddag (MÅÅL). Ska bli intressant att höra barnens diskussion med L om vem som ska bo i vilket rum. L har ju sitt rum här uppe och barnen bor nere men nu vill V ha eget rum för han kan inte sova med sin lillasyster längre för hon stör honom för hon snarkar. Vilket är sant. Men huset har inte fler rum. Om inte J kan... nej. Inga mer idiotprojekt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska försöka hitta något eget så fort som möjligt.
Ge ungarna sina rum. Jag kan sova hos mamma eller så.
Vill inte vara till mera besvär en jag redan är.
Puss på dig.

2008-02-14 @ 21:27:40
Postat av: Linus

välkommen hem L!
ska bli kul att se dig igen!

2008-02-15 @ 13:01:26
Postat av: Emma

Nej men sluta nu Linnea! Klart du ska bo här, tycker bara att det ska bli intressant att höra diskussionen. Det är ju ditt rum!

2008-02-15 @ 17:23:45
Postat av: Linnea

Ja om du sager sa. Jag orkar inte saga nagonting mera om nagonting.
JAg orkar inte jag orkar inte jag orkar inte.
sa are

2008-02-15 @ 21:38:25
Postat av: Klang

Ja.. hade nog fan hakat på om jag vetat om det.. Du kan ju skicka över kidsen på lite "Happy Fett" som V sa.. Ring och boka tid, godis och läsk ingår!

2008-02-15 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0