Bättre nu

Och så pötsligt känns det inte så jobbigt längre. Överlevde gårdagen, var ganska trött när jag la ner huvudet på kudden vid kvart över ett men vid nio i morse var det OK igen. Hade fått mail från min handledare med bra tips angående etikansökan och sen hade jag helt plötsligt energi att städa barnens rum. Nu ska jag duscha och sen vidare till jobbet. Min arm är fortfarande mörkröd och väldigt svullen men bilder kommer och den kommer att bli så fin :-).

Tapet nummer 4 vann, mest för att vi hittade tapeter som passade till. Nu ska vi bara få tid att sätta upp dem oxå. Vi impulsshoppade ett akvarium på Lidl i veckan och barnen vill så gärna få igång det. Men det är på 85 liter så det är inget man flyttar på så när vi väl placerar det så får det stå där. V vill bara ha clownfiskar (Hitta Nemo) och L vill ha krokodajler. Jag vill ha såna där fula slamkrypare. L kom med förslag på sköldpaddor och det verkar ju lite roligt. Vi får se. Om vi ens får upp tapeterna.

Nu har jag blivit helt besatt av tanken på en Bumlinglampa. Vi hade en orange i köket hemma när jag växte upp och då hatade jag den men nu tycker jag den är underbar. Den finns ju också i grönt och brunt och jag letar på Blocket varje dag men J vill verkligen inte. Han tycker att de är fula och dyra. Ha. Jag tror det blir en grön. Eller brun.

Kommentarer
Postat av: Linnea Moller

Hej far jag beklaga mig? Igar kommer jag hem och min svarmor har varit i varat rum rotat i vara lador och tagit min choklad som har utgangsdatum i april eller om det var juli och tagit NER DEN for jag har ju inte atit den. GOR MAN SA? Jag ar ju vuxen :'(

2008-01-29 @ 08:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0