I år...

...ska jag köpa mindre skräpmat och laga mer mat. Det är tredje året i rad jag har det som nyårslöfte så nu ska det väl funka! V har börjat prova ägg så smått nu när hans RAST var negativt och han var lite rädd för det så jag bakade mockarutor, vem tycker inte om mocksrutor. Och det gick ju bra, han har ätit två små rutor och bara tjatar om mer. Men inga utslag, ingen klåda, inte så mycket som en nysning. Håll tummarna.

Ja, tillbaka i verkligheten. Glad att det snöar iaf. Resan gick så bra att vi börjar planera nästa men först ska vi ta oss till Tänndalen i mars och sätta kidsen i skidskola. Och mig själv också kanske, har inte åkt slalom på sju år. Och när jag åkte sist har jag för mig att det var snabbare än bra.

Nyår med brasiliansk oxfilé (kom inte ens i närheten av den svenska på Ica Maxi i söndags trots ihärdiga försök). Storebror var här. Och L var med per telefon :-). Om hon inte kommer hem nu så startar jag en grupp på Facebook, "Free Linnea now", hänger ni med?

En bra semester definieras genom hur många böcker man läst. Under de här två veckorna kom jag igenom sex böcker, det är halvbra. Den som fastnade var Johnny Cashs självbiografi och de sista dagarna har jag bara haft en låt i huvudet. Och den är bra med honom, kanske till och med bättre än orginalet. Men inte lika bra som Radical Spank förståss!



Kommentarer
Postat av: A-K

Jag går med. Hon måste hem nu!

2008-01-01 @ 16:21:15
Postat av: Radical Spank

Word!

2008-01-02 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0