Livet, universum och allting

När L blir tonåring kommer hon bli värre än Linnea. Glad att jag får öva redan nu. Just nu ligger hon i rummet brevid mig (Linnea alltså) med stängd dörr och skriver till mig på msn. Jag anklagar henne för att bete sig som en tjurskallig tonåring och hon försvarar sig med att hon inte kan sova och jag säger att om hon inte sover nu så kanske hon kan sova i natt och...

Redan onsdag, vart tar livet vägen? Har varit i skolan idag för näst sista gången. Nästa gång är i juni. Men jag ska ju skriva uppsatsen emellan. Dessutom har jag flera uppgifter kvar i den här kursen. Det känns som det aldrig tar slut.

Väntar på att Linda ska komma så vi kan åka och dansa. Yiihaaa! Så kanske jag kan tina upp lite, fryser ihjäl här. Är "ledig" i helgen, vilket innebär att jag ska jobba på mässan på lördag och underhålla barnen på söndag, J jobbar hela helgen och Linnea är i Belgien. Kanske ska gå på bio med kidsen. Bläää. Eller Busborgen. Kräääk.

Har inte så mycket att säga idag. Jag är trött. Och så undrar jag var min chokladgömma med chokladsnäckor har tagit vägen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är inte tjurskallig.
Jag är trött o less.

2008-03-12 @ 19:41:39
Postat av: Linnea

dom har jag tydligen ätit hälften av :D jag får väl handla nya i belgien nu.

2008-03-12 @ 19:44:23
Postat av: Ingela

Åh, vad jag inte ser fram emot tonåren. Kan man inte lämna bort barnen på tonårsläger när dom blir det så får man hem dom när det är klart? :)

2008-03-13 @ 06:56:29
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: Ingela

Visst är det hemskt? Hon la ut den utan att skämmas, skrev att Moa var såå ful och allt. Fruktansvärt.
Hon var inte anonym heller, utan verkade nästan skryta över det. Pubertal människa. Usch.
Hoppas allt är bra med dig. :)

2008-03-13 @ 12:26:22
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0