Huvudvärk

Min enda lediga dag tillbringades i fängelse. Hon som fick tjänsten jag sökte gick sin första dag. Kan inte låta bli att tycka att det är lite sorgligt fortfarande (ja jag vet att jag tjatar) men nu är det som det är. På vanliga jobbet är det OK. Det är stressigt och jag hinner aldrig riktigt i kapp men det kan jag leva med. Det värsta är att jag har börjat få en obehagskänsla, som om något är fel, men jag kan inte sätta fingret på vad.

Huvudvärken började idag efter lunch. När jag kom hem var jag halvt bedövad. J tvingade mig till McD för att hämta middag och dottern blev lovad en äppelpaj. Nej, det hade de inte men däremot skogsbärspaj. OK, vad innehåller den då? Ja, inte gluten iaf. Nej, men jag behöver veta att den är mjölkfri. Nej, det kunde de inte tala om men den borde ju vara det, äppelpajen är ju det. Ja, jag kan ju inte chansa. Nej men den borde vara utan. Dividerade med knasbollarna på McD så länge att plötsligt hade de äppelpaj igen. Lyckades få med mig skogsbärspajen också som J åt upp. Och det var vaniljsås i så antagligen VAR det mjölk i den. Och jag som skrev så bra om McD härom veckan. Och huvudvärken är riktigt illa nu.

Tre dagar till semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0