Öland

Jo, hon älskade skinnjackan och med sina rosa basketkängor ser hon ut som en miniversion av mig, stackars barn. Sju år och störst i klassen, hennes kompis är tydligen bara halv sex.

Skulle ha kört till Öland ikväll efter jobbet med barnen men jag orkade verkligen inte. Känns som jag jobbar hela tiden och jag har inte hunnit packa. Tänkte smita tidigare från jobbet men det gick inte alls. Barnen blev lite besvikna när vi inte åkte men de mutades med varma mackor och mys i soffan. Vi såg på Vs tröstpresent Queen live at Wembly och åt chips och drack påskmust. L tröttnade efter ett par minuter och frågade vad den handlade om. När vi lyckats förklara att det var en konsert kom hon med intressanta synpunkter angående längden på Freddie Mercurys ben och teorier om vad Brian May tänkte på när han spelade (semester). V såg hela. Nu vill han ha en konsertfilm med Guns ´n roses. Hårdrock! Imorgon åker vi direkt efter frukost. J åker med Klang på fredag. Men det är nog lugnt att köra 40 mil, jag har ju nya bilen, och den är tankad.

Glad påsk...

Barnens favorit

Kommentarer
Postat av: L

kör försiktigt

2009-04-09 @ 14:25:28
Postat av: Lisa

ha det gott......det är du värd me se till att komma på måndag =)

2009-04-09 @ 18:50:41
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: jessamy

Ha så skoj :)

2009-04-09 @ 19:49:33
URL: http://jessamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0