Otålig

Ja OK jag missade några fängelse låtar. Men fortsätt höra av er så kan jag göra en riktig lista. J påpekade den självklara Jailbreak (Thin Lizzy väl?) och jag kom själv på min egentliga favorit, Århundrades brott som jag tyvärr inte kan lägga ut men sök på Imperiet Århundradets brott på youtube så kommer det upp en fin liveversion. Har också fått förslag på Smooth Criminal och It´s a sin. Till dessa ställer jag mig dock tveksam.

Märkligt att vara ledig. Vi blev bjudna på lunch igår och sen kom L med familj på middag. Trevligt och högljutt som det ska vara. Såg ett hus idag och det var jobbigt. Visst var det större och låg bra men det var en del att göra och det var också ett gammalt hus. Svårt. Dessutom vet vi ju inte om J blir arbetslös och barnen är inte så intresserade av att flytta. Även om det är 600 m bort. Och när vi kom hem och tittade på vårt hem blev jag otålig igen. Om vi ska bo kvar här, sa jag till J, så måste vi ha projekt. Vi måste bygga om och tapetsera om och göra om. Jaha, sa J, ja jag ska minsann slipa en köksbänk nu. Och så gjorde han det. Och jag blev ännu mer otålig. Så nu ska jag följa med Linnea på Ikea.

sen vill jag bara säga att jag tycker riktigt illa om när det ringer ungar och inte presenterar sig. Kan du säga till V att han ringer mig? Klick. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0