Enligt Klang

Klang påminde mig om en film vi såg för nåt år sedan. En underligt konstig men på något sätt bra film, belgisk av någon anledning, som heter Aaltra. Kolla på det här klippet, notera tonartshöjningarna och texten, framförallt efter ca 2 min (I Want a pony?). Vackert väl? Man blir lite sugen på karaoke...

Ännu mer deppig idag. Bläddrade i boken jag fick och i pärmen var det skrivet så fina saker att jag nu är övertygad om att jag valt fel. Ja, jag vet att det blir bättre när jag börjar nya jobbet men man måste sörja innan man kan gå vidare. Sägs det :-).


Kommentarer
Postat av: Linus

ha ha ha hur kan jag ha missat en sån film???

2009-01-26 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0