Håller mig sysselsatt

Vardagen har tagit över igen. Men jag kämpar på, vill inte bli så där slö och oengagerad som innan semestern. Så idag var vi på Busborgen, barnens sista lediga dag. Sen har jag städat ur ugnen (fy fan vad äckligt!), bakat havrekakor till L, fikat med grannen, tvättat bilen och nu har jag två fiskgratänger och potatis i ugnarna. Var ute på Harrys i fredags med mina kära vänner och mådde sådär igår. Men ska man på barnkalas så ska man. Och det gick ju bra, vi fick till och med tacos och blev kvar till läggdags. Och imorgon ska barnen lämnas före 7.

L sa igår kväll att det är fem saker hon önskar sig mer än något annat i hela världen. Och då inser jag att jag är världens sämsta mamma för jag kan inte hjälpa henne med något av det.
1. En egen hund
2. Börja på dagis igen (hon har ingen bästis i skolan som hon hade på dagis)
3. Få tillbaka farmor
4. Slippa eksem
5. Bli av med sina allergier

Stackars barn. Vi kanske får fylla akvariet igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det inget pälsdjur ni kan överleva att ha hemma? En nakenhund? någonting?

2009-07-31 @ 00:05:40
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0