Snälla, snälla, snälla, snälla...

Det blev en lång följetång med min nya mobil. Den hängde sig igen, direkt efter att den varit på lagning i en vecka och Elgiganten kliade sig i huvudet. Men efter en hel del tjat fick jag en ny telefon och den fungerar utmärkt. Tror jag. Den startar iaf. Sen är jag helt hopplöst oteknisk och borde verkligen inte ha en så avancerad telefon. Om ni får tomma sms eller annat märkligt så är det från mig. Sorry. Och Nokia får skylla sig själva som har så hopplösa mobiler, deras aktie sjönk med 11% idag. Har alla som borde ha mitt nya nummer?

Idag har jag tråkigt. Försökt få igång familjen hela dagen på en shoppingtur men fick ingen respons. Föreslog bio bara för att göra nåt. Då åkte de utan mig. Nu väntar jag på att Linnea ska göra nåt i lägenheten och sen aktivera mig. Jag är ju i våldsamt och akut behov av en mobilstrumpa.

Mitt liv är tråkigt just nu. Någon som orkar hitta på nåt? Till helgen? Min sista helg i frihet, sen börjar allvaret igen. Blä. Någon som vill gå ut kanske? Nånting? Snälla...?

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag skulle gärna gå ut med dig i helgen, men svårt då jag jobbar :)

Sorry. Men kräktes som bara den. Men däremot kan jag leka med dig någon annan dag?

2009-07-18 @ 02:25:57
URL: http://jessamy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0