STAAAY

Helgen närmar sig måndag. Jag gick inte på någon fest igår, hade inte lust bara. Läste en bok jag inte borde ha läst istället. Nu väntar jag på att familjen kommer med pizza. Vår grannpojke har börjat säljat Aftonbladet på helgerna och han kommer vid 10, underbart att dricka kaffe och läsa tidningen hela förmiddagen. J som har myror i kroppen har gett sig på Projekt Trappa men jag har suttit och tittat ut genom fönstret ett par timmar. Sen hade jag samlat ihop energi att städa ur kylskåpet. Min skräck är att ha ett kylskåp som morsan, det luktar gammal död räv och man hittar tuber med oidentifierbart innehåll som gick ut i augusti -82 om man letar.

Sjunger ni i duschen? Jag sjunger den här, stackars min familj :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jameh.....det är ju en bra låt ju...på dem bara....familjen får stå ut...vi tar den på måndag på jobbet och ser vad resten av gänget tycker =)

2009-06-14 @ 21:17:30
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

jameh...är ju en bra låt ju....familjen får stå ut....tycker vi tar den på jobbet imorgon och utökar terrorn till fler muahahahahaha......

2009-06-14 @ 21:19:05
Postat av: Lisa

nu stammar jag här med också...va f-n

2009-06-14 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0