Mer semester åt folket!

Först vill jag bara säga att jag tycker verkligen om att ha semester! Jag är en trevligare människa när jag har semester. Jag har energi och faktiskt lite livsglädje igen. Mer semester åt folket!

Midsommarafton firade vi med att möblera om vardagsrummet. Det blev jättebra. Sen åt vi tårta till middag och tittade på Håkan Bråkan. Bra dag. Midsommardagen plockade vi fram alla slipmaskiner vi hade och gick lös på furumonstret. Vi hann måla en gång men eftersom det var oljebaserad färg fick vi fly hem till mamma på stan för att sova. Målade färdigt nästa dag och det blev så fint.




Nu tvättar jag för brinnande livet, vi åker på lördag och det var minst sagt begränsad framkomlighet i tvättstugan. Har till och med börjat hänga ut tvätten på torkning, får se hur det går. Med så många pollenallergiker i familjen är det lite osäkert men vi har ju bara en tumlare. Ska åka och bada med barnen och P och sen köpa en ny mobil i eftermiddag. Måste tydligen ha 3G. Sen har vi biljetter till revyn ikväll. Ja, ni ser. Energi igen.

Jag tror att jag har postat den här videon förut men den är så somrigt underbar och jag vill att alla ska ha bilden av familjen E storsjungande i sin pyttelilla bil på näthinnan:


Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggt blev det i hallen iallafall......

jag röstar också för mer semester, man blir helt enkelt på bra humör och är gladare...

tvätta inte ihjäl dig....njut också

2009-06-25 @ 11:23:21
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0