På bättre humör

Det kanske händer en gång i livet, åtminstone för oss vanliga dödliga, men i söndags impulsshoppade jag en ny bil. En svart. Vi åkte dit, berättade vad en blå bil kostar i Gävle och så sa han att Ok, ni får en svart för samma pris och så slog vi till. Om tre veckor kommer pärlan. Jungfruresan går till Öland, man ska gasa på ordentligt i början sa bilförsäljaren så vi kanske kommer ner på under fyra timmar den här gången :-).

Annars vet jag inte, kanske har något vänt. Har varit oförskämt glad idag trots att det varit en rätt hektisk dag. Kom på strax före lunch att jag skrivit morgondagens datum på alla mina prover så det var bara att ringa till lab och be om ursäkt. Igår skrev jag fel nummer precis överallt och jag fick be ännu fler om ursäkt. Bara att inse att siffror inte är min grej. Lisa kollade mitt hb iaf och om jag minns rätt var det 118, tänk att man kan bli så påverkad av det. Har ju känt mig som en hypokondriker med huvudvärk och hjärtklappning och yrsel. Ikväll har jag ätit broccoli, ska vara bra har jag hört.

Laddar inför helgen, först finmiddag på fredag och sen mogendans med tjejerna från jobbet på lördag. Och aningens singstar. Ska bli jätteroligt. Veckorna går verkligen fort nu, vintern försvann och våren ser jag bara genom fönstret. Nu måste jag lägga barnen så jag kan få smyghetsäta min underbart goda äppelpaj i fred.

Så här ser den ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0