Discofredag!

Här sitter man, snygg som sjutton. Nej då men sminkad och uppklädd i alla fall. Lisa kommer snart. Jag har hört obehagliga saker om stället vi ska till. Någon sa att man måste ha bekväma skor. Suck. Vem serverar alkohol på ett ställe där golvet inte är plant? Jag ska ha sandaletter med kilklack. Får se om jag blir sjukskriven för benbrott ett tag framåt?

V blev överlycklig för mobilen. Han fick också Guitar hero Metallica så nu rockar han fett i vardagsrummet. Men om en halvtimme gör han en helomvändning och går på disco. Han har en låt som han hoppas på. Vi har hört den ett par gånger här hemma men det har mest varit L som poppar. Jag tycker det är en skitlåt men faktiskt är videon lite rolig förutom början. Happy disco-fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hoppas du och L tog hand om vår söta gulliga syster och inte lät henne rocka lös på borden! Släppa lös systrar på fest är riskabelt!

2009-05-30 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0