Killer Queen

Vi köpte biljetterna i juni och V har frågat varje fredag sedan dess "Mamma, är det idag?". Men igår var det äntligen dags för Killer Queen. Min älskade hårdrocksson tog på sig rena jeans och en Queen t-shirt, drog ihop hela släkten på förfest (middag på Jensen´s) och sen drog jag, V och pappa till konserthuset. Och det var värt varenda krona bara att se V´s ansikte när de kom in på scen utklädda som Freddie Mercury, Brian May, Roger Taylor och John Deacon. Han tyckte det var SÅ bra, han stod på sitt säte och rockade och han klappade händerna så han har träningsvärk idag. Jag har närt en hårdrockare vid min barm... Glömde kameran som vanligt men hade iaf mobilen med mig.




Annars struttar livet på som vanligt. Har varit utlånad två dagar till en öppnare miljö men nu är jag tillbaka i borderlineland igen. Ska köpa storebrors gamla (ja minst ett par veckor gamla) bebisdator och har gett J tillstånd att köpa en ny TV till vardagsrummet, den gamla har börjat stänga av sig rätt vad det är. Han började med max 40 tum men nu hörde jag honom diskutera 50 tum med storebror. Nå, bara jag slipper bli inblandad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0