Sjuk men inga symtom?

Fortsättning följer... Först ringde barnmorskan och sa att urinprovet inte var så snyggt och att hon skickat det på odling. Sen igår ringde familjeläkaren och berättade att jag har bakterier i urinen, alltså en urinvägsinfektion, och frågade om det gör ont när jag kissar. Nej. Det gör det inte. Kissar du ofta då? Eh, ja, jag är GRAVID, jag gör inte så mycket annat. Feber? Ja, sen i tisdags. Då sa hon att man inte behandlar urinvägsinfektioner som inte ger symtom men att jag ska lämna för ny odling på måndag. Men sammandragningarna är ju ett symtom? Och febern? Jaja, jag väntar till måndag. Dessutom är hostan mycket värre än något annat. Och det gör ju inte att jag har färre sammandragningar precis. Så just nu är jag faktiskt helt slut, kan inte sova, kan inte ligga, kan inte vara uppe. Tog iallafall ett gram Alvedon imorse för att kunna vara med på fotbollens dag. L är jätteduktig och de vann två av tre matcher. Nu gäller det bara att hitta på en ursäkt till kvällens gårdsfest. Blä, partytält och grillad kyckling är det minsta jag är intresserad av just nu. Men blir svårt när barnen redan märkt ut sittplatser åt oss.

Annars har jag inget nytt att komma med. J ska jobba över imorgon och sen har han eftermiddagsvecka. Barnen börjar skolan på måndag. Min plan för nästa vecka är Prison break säsong 2.

Kommentarer
Postat av: A-K

Hoppas du får behandling. Jag hade en oupptäckt urinvägsinfektion när jag väntade Oliver. Inget smärtstillande hjälpte på förlossningen och efteråt blev jag mkt sjuk. Då upptäckte de att jag hade njurbäckeninflammation. Inte kul att ligga på bb med hög feber och dropp =(

2010-08-21 @ 21:39:31
URL: http://aks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0