Be careful what you wish for...

Jo då. Nog blev jag sjuk alltid. Vaknade i lördags med feber och halsont och hostade mig igenom helgen. Fick sjukskriva mig på måndagen och tänkte att på tisdagen kan jag jobba. Nej då. Fortfarande feber ända tills igår. Inte skyhög men över 38 och det är en hel del för att vara jag. Orkade inte ens titta på Prison Break förrens i onsdags så jag har en hel del avsnitt kvar men den var mycket bra. Idag tog jag ett gram Alvedon (det enda man får äta som gravid) och åkte till jobbet. Visste att det mest var möten och inga planerade patienter och det blev rätt lugnt. Men mitt jobb är ju som det är och lite action blir det ju alltid. Men nu är det HELG och vi ska köpa pizza och titta på film.

Inga större planer för helgen men imorgon ska vi se ett hus på andra sidan gatan som vi hoppas mycket på. Det är lite större och har ett riktigt garage. Linnea ville gå på stan och det tackar jag aldrig nej till. Några avsnitt av Prison Break kanske. Klang har du säsong 2?

Kommentarer
Postat av: jessamy

Jag hör av mig när jag vaknat:) antar att stan har öppat till 17 i morgon eftersom det är lönehelg. pusspuss

2010-03-27 @ 03:33:32
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0