Love film... buzzrar

När jag var jättestor och otymplig fick jag erbjudande om att prova Love film genom Buzzador. Kändes som en bra idé att få filmer direkt i brevlådan. Jag började med att välja ut femton filmer jag kunde tänka mig att se. Två prioriterade jag. Tre dagar senare kom de två prioriterade filmerna. När vi sett dem var det bara att stoppa ner dem i det redan frankerade kuvertet och efter några dagar till kom två andra filmer. Mycket praktiskt. Denna tjänst kan man prenumerera på och då kostar det 99 kronor i månaden för fyra filmer.

Positivt:
Praktiskt, välfungerande, smidigt.

Negativt:
Man kan inte påverka vilka filmer som kommer av de man valt ut.

Vi fick först Alice i underlandet, som jag inte velat se förut men tyckte det var ok när vi ändå skulle få hem filmer. Alla i familjen hatade den. Clash of the titans somnade jag gott till. Med andra sändningen fick vi en gammal klassiker, Ebba-the movie. Den såg hela familjen plus några till och i slutet av filmen fattade V att det är Pimme som är Thåström. Han var mycket imponerad. Igår genomled vi en hemskt dålig komedi med Vince Vaghn som jag inte ens minns vad den hette. Snark. Men vilka filmer man får hem väljer man själv och Love film har ett ordentligt utbud. Jag har några koder kvar om någon vill prova 4 filmer? Hör av er i så fall.

Kommentarer
Postat av: Linda P

Vi hade Lovefilm ett bra tag förut och det funkade bra. Vi slutade när Ica började hyra ut filmer så billigt, men ofta slutar det med att vi glömmer lämna tillbaka i tid och så blir det dyrt i alla fall. Tar gärna en kod =) TACK!

2010-10-01 @ 20:55:28
URL: http://lyckligamammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0