Bilder





Så, de sista gravidbilderna och de första Siggebilderna. Han har börjat äta ordentligt nu och är oftast nöjd när han blir buren. Och här slåss vi om att få bära. Ska iväg på återbesök på BB om en stund för lite provtagning och sen ska vi hämta vagnen hos mamma och pappa så vi kan promenera lite. Känns otroligt roligt att ha en bebis i huset igen och det går bättre än jag hoppats på med tanke på att köket fortfarande är en krigszon. Men det tar sig. Nu är ju J hemma i två veckor och kan jobba en del med det.

Fick ett mycket spännande mail igår som jag blev så glad över. Hade inget att göra med Sigge utan med min d-uppsats om ni minns den? Verkar som jag kan få den publicerad utan allt för mycket jobb, men jag återkommer när jag har kollat upp lite.

Tack för alla gratulationer! Blir så glad när jag läser kommentarerna, saknar så många av er och hoppas att ni har det lika bra som jag!

Kommentarer
Postat av: Linus

Sigge är ju hur söt som helst :-)

men guuuud vad du får stor mage när du är gravid, jag fattar inte hur du kunnat hålla balansen på slutet hahahaha

måste nog snart få komma och lukta lite på sigge....kram

2010-09-22 @ 19:11:09
Postat av: Lisa

Kul med lite publicering...spännande och roligt. Deet fixar du galant.....

2010-09-22 @ 20:20:56
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: jessamy

Berätta om uppsats. Spännande. Jag kommer över i morgon. puss

2010-09-22 @ 20:23:41
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0