Rapunzel tills imorgon

Nu är mattan i köket lagd och imorgon får vi gå där inne igen. Var på Ikea i morse och handlade stommar och diskmaskin så nu räknar jag bara ner timmarna. Sitter i husarrest på övervåningen utan att kunna baka eller laga mat. Och ingen kommer och räddar mig. Läser en halvbra bok (Freak -Boken om Freddie Wadling av Robert Lagerström) och har bara deckare när jag är klar med den. Sover nu sämre än nånsin på nätterna så ni kan ju tänka er mitt humör på dagarna. Barnen berättar i sina skolklasser om sin mamma som kan bli hur arg som helst jättefort. Känns som jag mest gråter och ber om ursäkt. Ja och skriker förståss.

Antar att barnmorskor mest gissar i sin yrkesutövning. Någon bebis verkar inte vara på gång här ialla fall trots att jag ibland har riktiga ont-värkar mitt i natten. Men precis när jag börjar hoppas att det faktiskt händer nåt försvinner de. Jag borde väl njuta av lugnet men känner mig inte psykiskt stabil nog att kunna njuta av egentligen någonting just nu. Utom möjligen pulvermos och halvfabrikatsköttbullar som jag vill äta hela dagarna. Tvingar J att äta lunch med mig på Ikea var och varannan dag. Det är vanligtvis ingenting jag skulle äta men just nu...

Var hos Linnea och kissade på rödkål igår. Det skulle visa om vi väntar pojk- eller flickbebisar. Tydligen väntar vi båda hermafroditer.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Kollar man på bilden så är båda våra test samma färg som de var innan vi hällde i kiss. Bara ljusare :) så ja. jag vet inte :L)

2010-09-08 @ 18:13:35
URL: http://jessamy.se
Postat av: Klang

Jag fick hem en bok av/om marilyn manson om du vill låna. Är för övrigt i världsmetropolen Knivsta på konferens. Tyskar och Schweitzare är inga partymänniskor visar det sig...

2010-09-09 @ 01:32:52
Postat av: Emma

Tror jag har läst den, om det är biografin? Kanske är Knivsta som inte är någon partystad? Im Hafen schlafen.

2010-09-09 @ 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0