Färdigfyndad

Tänka sig, babyn hade klarat sig alldeles utmärkt utan sin mamma. Tror faktiskt inte ens han märkte att jag var borta. Mamman hade lite jobbigt utan babyn däremot. Inte hela tiden men det kom i attacker, längtan efter hans klibbiga knubbiga händer som drar i mitt hår och kastar mina glasögon i golvet. Men visst var det bra att jag kom iväg, det var roligt. Mitt bästa fynd var en funktionsjacka till V i ljusgrönt och svart för 70 kronor, det bästa var att V tyckte den var jättefin och ville använda den direkt. Annars var väl kläder inte det jag köpte mest, det var väldigt könsstereotypt och ganska fula kläder faktiskt. Men babyavdelningen gjorde lite vinst och leksaksavdelningen också. Köpte ett par skor i affären utanför efter mycket vånda och provade dem idag. Barnen frågade om jag har blivit så gammal nu. Ska nog inte använda dom.

Huvudvärk, antagligen för en helg med alldeles för lite sömn. Men jag ska ordna till det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0