Söndag

Och så blev jag också sjuk. Så lördagen låg jag i sängen och hade dåligt samvete för allt jag inte kunde göra. Men idag har jag bestämt att jag är frisk. Siggling har varit lite ur gängorna (haha!) ett par dagar och idag tittade det fram två tänder till. I överkäken den här gången. Han kommer se rätt lustig ut för det var inte framtänderna, det var en framtand och tanden till höger om den som kom upp. Hoppas han blir som vanligt igen nu. Men varför två på en gång? Klart det gör ont då. Men å andra sidan behöver vi bara gå igenom det hälften så många gånger :-).

V spelade länsfinal i schackfyran igår och hans klass vann! Så nu ska dom spela storfinal i Globen i mitten på maj. Helt otroligt att alla i klassen var med också! Han går i en så bra klass och det är mycket därför vi aldrig kommer till skott med flytt, vi kan inte tvinga honom att byta. Men imorgon ska vi se ett hus som kanske kan vara nåt. Hört det förut?

Annars domineras nästa vecka av Den Stora Dagen på onsdag när L fyller år. Hon har räknat ner dagar sedan i julas och hennes förväntningar är skyhöga. Och jag kommer nog krossa dom för jag har varken hunnit städa, baka eller bjuda hit folk. Om bara babyn är på bättre humör kanske jag hinner ändå. Annars får vi väl äta popcorn i dammet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0