Moppetarzan



Lilla hjärtat har fått en moppe av Lisa som han är mycket glad över. Han gillar också sin Bobby Car även om han inte kommit på hur man får fart på den än. Annars är han ute och övningsgår mest hela dagarna. Lite instabil i temperamentet men det är inte så konstigt, han kan nya saker hela tiden. MammmmAAAAA ropar han, och pappa, och titta och hej och tacktack. Var på BVC i förra veckan och han är ingen jättebaby längre, väger 10,5 kg och är 77 cm lång.

J har börjat jobba igen och jag också på sätt och vis. De stora har fortfarande sommarlov och ska ha frukost och lunch och mellis och middag och vill bli aktiverade, helst med att åka och bada. I måndags tog jag alla barn och åkte till Skantzöbadet. Gick bra faktiskt ända tills vi skulle åka hem då Sigge blev hysterisk av värmen och trötthet och alla människor som fanns överallt. Man ska nog vara två vuxna för att det ska gå riktigt bra. Men roligt ändå, har inte varit där på 15 år och ändå träffade jag på folk jag känner överallt. Tillslut sa V; Mamma varför sa du inte att du känner alla här?

Idag ser det fint ut igen, tyvärr. Södra Björnö?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att den blev uppskattad. Varsågod.

2011-08-04 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0