Wordfeud!

Igår var L och jag och min kompis P på Tuna Park för att shoppa inför skol- och jobbstart. Men hittade mest till barnen som vanligt. Vad ska man ha på sig egentligen? Jag ser inte klok ut i chinos och jag passar inte i varken hallon eller rostrött. Får väl gå på grönt och svart som vanligt. Ska göra en sista tur ner på stan och se om jag hittar något där.

Sigge har börjat sova till sex nu iallafall, en otrolig skillnad mot fem! Så han sover från 19 till 6 och det kan man ju inte klaga på. Men varför sover jag så dåligt? Nu hoppas jag bara att det ordnar sig till jag börjar jobba annars kommer det bli rätt tufft.

Annars då? Har skaffat mig två nya beroenden, Mons Kallentofts böcker om Malin Fors och Alfapet (wordfeud) på telefonen. Böckerna har jag läst ut nu alla fyra men spelen fortsätter ju, spelar mot sonen, maken och storebror så har alltid något drag på gång. Igår var snickarna här om inbyggnaden och det blir dyrare och dyrare varje gång man träffar dom. Den gamla altanen är riven så vi har ju inget val längre men det blir nog bra. Fick ett lammskinn av faster som ska ligga på en fåtölj där ute sen och försökte klura ut hur man ska tvätta det. Till slut fick jag nys om ulltvätt som ska kunna användas i ullprogrammet i tvättmaskinen eller till handtvätt. Ska finnas på Babyproffsen och ev Maxi. Någon som provat?

I helgen är det dags för den årliga knytisen i partytält här i området. Tur att Sigge somnar tidigt så vi har en ursäkt, men måste gå dit en stund iaf för barnen älskar det...

Kommentarer
Postat av: Linda P

Vad heter du på Wordfeud? Ska vi ta en match? /Lindyla =)

2011-08-22 @ 20:57:12
URL: http://lyckligamammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0