TÄVLING



Genom Buzzador har jag provat produkter för ansiktet från Cliniderm. Jag har provat rengöringsmjölk, anti-aging serum och dagkräm och är faktiskt nöjd. De luktar lite, något jag är ovan vid, men det är ganska diskret och faktiskt rätt behaglig lukt. Krämerna kladdar inte och går fort in i huden och jag tycker de påminner om Biotherms produkter, som jag tidigare använt. Finns att köpa på Apotek, vilket jag tycker är bra för där hänger jag ju ständigt känns det som.

Nu har jag fyra set med produkter att lotta ut. Tävlingen består av två moment:

1. Skriv en kommentar här om att ni är med och tävlar
2. Maila svaren på tre frågor till mig

Svaren hittar ni på Cliniderms hemsida och ni mailar mig på [email protected].

1. Hur många rengöringsprodukter finns i Cliniderms sortiment?
2. Vilken funktion har en nattkräm?
3. Vad är speciellt med Cliniderms "klimatblandning"?

Tävlingen pågår till 22/1 då vinnarna presenteras. Detta är vad ni tävlar om:




Kommentarer
Postat av: Linda P

Klart jag är med och tävlar! =) Låter ju jättebra, nya produkter är alltid spännande...

2011-01-07 @ 20:37:33
URL: http://lyckligamammans.blogspot.com
Postat av: Lisa

Orkade svara....ser du yngre ut nu då???? Känner jag igen dig imorgon...

2011-01-07 @ 20:48:15
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag vill tävla.

2011-01-07 @ 20:56:42
URL: http://jessamy.se
Postat av: Linus

jag är med och tävlar - alla försök att bli lite snyggare är tacksamt välkomna ;)

2011-01-08 @ 11:13:36
Postat av: Malin

Jag är med!! :)

2011-01-18 @ 23:53:46
Postat av: Elin J

Det skulle vara kul och testa, så jag är gärna med!

2011-01-20 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0