Vårsol?

Inget mer blod i blöjan. Men SKRIK. Vissa dagar är det inte roligt vill jag lova. Tycker det är märkligt att få 3-månaderskolik vid 4 månaders ålder men det är tydligen helt normalt. Eller så hänvisas man till Barnallergi dit vi har tid på torsdag. Så bara att bära...

Vilken dag det är idag! Har promenerat med babyn i solen och har vårstylat vagnen med en ny klädsel. Fyndade grön klädsel på Tradera och det blev SÅ fint, nu ska bara snön smälta så vi kan använda vagnen igen :-). Nu använder jag bara Pansarkryssaren (Teutonian) utom på fredagar när vi åker ner på stan, då kan jag ha den andra. Ska ta ett kort sen så får ni se, grön eller brun?

När man får lite vårkänslor så här så blir jag sugen på att handla nya kläder. Har inte köpt nåt nytt på ett år förutom mammakläder. Men nu är jag på minus fem kilo, väger 55 kg, och det lär väl inte hålla när jag slutar amma. Så jag får väl vänta ett tag till. Får köpa till barnen istället. Sigge var på BVC igår och är 66cm lång och väger 8,5 kg. Så han drar redan strl 74 för 68 sitter för tight :-). Och det är bara till honom jag får shoppa som jag vill, de andra två har börjat ha åsikter och ska vara med. Blir mycket dyrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0